Jestli u některých typů kol může méně znamenat více, pak je to asi nejmladší kategorie Light eMTB. Trochu méně výkonu motoru, menší kapacita baterie, a tudíž celkově výrazně nižší hmotnost pohonu a následně kola jako takového. E-bike pod sedmnáct kilogramů a přitom s dostatečným točivým momentem i dojezdem? Ano, přesně takový je testovaný topmodel E-Maverick AM 9.4.3 od hamburské značky Stevens.
Základem je pohon
Celokarbonový all-mountain se 140mm zdvihy na obou osách využívá minimalistický motor HPR50 německé značky TQ, jehož kruhový průřez je dokonale zakomponován do oblasti středového pouzdra. Od TQ jsme přitom kdysi testovali jejich obří motor HPR120, jenž byl hmotností a točivým momentem protipólem tomuto .. více v Cykloservisu č. 1/2024
Author svým hardtailem Versus zamířil před šesti lety trochu nečekaně do trailových vod, a zatímco tehdy šlo o pluskový hardtail, aktuální…
Když se silniční kolo jmenuje I-Speed, už tím jasně odkazuje na fakt, že nepůjde o vrchařský nebo nějaký rekreační kousek, ale rychlost…